Din dag









 Ett år 

 

Ett år
har passerat
Ett år av smärta

Det är precis ett år sen idag..
sen du föddes

Ett år sen jag satt lutad
mot en vitkaklad vägg
med ett blodigt litet välskapt foster
i mina darrande händer

Ett år sen jag skrek ut min moderliga förtvivlan
när jag såg hur ditt lilla kämpande hjärta
slutade slå

Ett år sen jag blev så groteskt halshuggen
av Känslokylan och Tystheten
Mördaren i flykten

Jag tänker på dig idag
min älskade lilla Liten
för det är din dag idag
dagen då ditt liv fick ett omänskligt och abrubt slut

Jag saknar och trycker konsekvent undan
för jag orkar inte känna
inte idag, inte nu..
En annan dag..

Du fick aldrig chansen
att leva här med oss




Du fick aldrig bli vår lillebror..










Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken liten, liten kille...

2010-11-16 @ 18:28:29
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tänker på dig älskade vännen. Dig och Liten. ♥

2010-11-16 @ 21:08:27
Postat av: x

Lider med dig...



kramar om!!

2010-11-17 @ 09:48:46
Postat av: A

Kram finaste du!♥

2010-11-19 @ 16:55:04
Postat av: C

Massor av kärlek <3 håller om hårt hårt!

2010-12-05 @ 16:11:53
Postat av: A

Du skriver så fint, tårar rinner på min kind.

Det gör så ont att mista något man älskar så mycket,,,,

2010-12-15 @ 12:24:35
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag gråter av dina ord. Har med fått ett missfall, eller två till och med. Ingen förstår, ingen kan förstå hur det känns att mista något man älskade sedan man såg positivt på stickan. Något så litet, kan göra så ont. Kämpa på.

2011-02-08 @ 18:46:22
URL: http://alexandraholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0