Tystnad i tvåsamhet





Jag skulle nog behöva
g r å t a  u t?

Jag skulle nog behöva
p r a t a?

Jag skulle antagligen må så mycket bättre
om jag fick
f r a m k a l l a 
de allra smärsammaste
mest hjärtslitande 
m i n n e n a  a v  d i g?

Men älskade lilla ängel,
det är inte så lätt.

Han har inget att säga säger han
(fast jag vet att det inte är sant)
Han vet inte vad han ska säga säger han
(och jag tror att det är sant)


Jag tror det är rädslan som förstummar honom...
(Åter, denna förtärande rädsla)

Han tror att jag går sönder av hans tankar.
Han begraver hellre sina egna känslor
och tankar
under det översta hudlagret
än att såra mig
genom att plocka fram dem..
även om det är min innersta önskan..

Han vet inte vad han ska säga säger han,
och jag önskar av hela mitt hjärta 
att han skulle kunna förstå
att det inte handlar så mycket om vad han säger..
bara att..

det handlar om att jag är trasig inifrån och ut
och att jag behöver läka



tystnad i tvåsamhet läker ingen














Kommentarer
Postat av: naussika

män är underliga varelser..



jag skrev ett sms idag..att du betyder allt för mig..och han skrev dito..???...jag förstår inget alls...inget alls..mår mest skit..önskar det är en mardröm jag vaknar upp ur..



Kramar om dig mkt

2010-03-26 @ 17:54:34
URL: http://naussika.blogg.se/
Postat av: Miss Understood

Jag håller tummarna för att ni kommer att läka.



Du verkar ganska klar över vad det är du behöver från honom. Går det att berätta det för honom?



Vad behöver han? Vet han det själv?

2010-03-27 @ 08:58:00
URL: http://intepa.blogspot.com/
Postat av: mia

finns här min älskade vän.

såg ditt meddelande... håller på och skriver av mig med mina konstiga virriga tankar. den är öppen igen innan kvällen är slut. skickar ett meddelande med koden då.

Stora kramen!!!!!!!!!!

2010-03-28 @ 21:20:36
URL: http://livetsbadaansikten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0