Hopp







Det känns som om jag håller på att trassla mig ur smärtan nu..
(sitter inte längre fast inuti..)


Behöver inte längre bita sönder underläppen
för att kväva tårar


Kan andas djupa andetag igen
Ser ljuset utanför fönstret
och vågar skratta högt
(men ändå behålla lilla Liten i hjärtegropen)

Jag får aldrig tillbaka min allra minsta,
min kämpe ♥
men jag har två friska fina barn
här på jorden
och de förtjänar en närvarande och lycklig mamma


Jag känner mig friare inombords än på mycket länge..









Kommentarer
Postat av: M

Leia...

kan inte du maila mig din mailadress?

2009-12-14 @ 16:14:16
Postat av: Tant Greta i Afrika

Jo, jag minns. Fyra år av tårar i kudden, men så vände det. Jag vann över mig själv och livet. NU, vi är goda vänner och jag är glad att hon tar hand om honom, så slipper jag. Mitt liv, mina barn, allt blev faktiskt bättre för oss alla. Du har något EGET som väntar där framme.

2009-12-14 @ 19:05:16
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: P

Det VÄRMER i hjärtat att läsa.... ♥

2009-12-15 @ 00:32:08
Postat av: Eyla

Vad glad jag blir av att läsa det Du skriver. Att Du återfår styrkan och kan gå vidare.



Du har haft lite kryptiska inlägg det senaste men jag är glad att Du har någon att prata och ventilera med. Det behöver man.



Hoppas bara inte att det blir en "kil" mellan Dig och din man.



Kramar

2009-12-15 @ 13:25:55
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Leia svarar Eyla

Kryptiska??

Jaa, det kanske har blivit så?

(Det har jag inte tänkt på, men det är nog så..)

:)



Jag känner att det här inlägget kanske kunde tolkas fel av en del? Jag menar inte att jag har träffat "en annan", jag menar bara att någon finns där, någon LYSSNAR.. Någon lyfter mig när jag sjunker, det betyder inte per automatik att jag är på väg bort, absolut inte. Men livet svänger ibland. Och jag njuter av att känna närvaro..



:)



Kram på dig fina Eyla

2009-12-15 @ 19:41:03
Postat av: Leia svarar manutan..

Jag HAR mailat dig.. several times...

Har du glömt adressen?

2009-12-18 @ 09:32:16
Postat av: M

Leia

Du hade bara en tillfällig adress sa du. Så jag tog bort den. Maila igen...om du vill

2009-12-18 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0