Letting go..





..och som på beställning kom förstås nästa käftsmäll..
(bara några ynka timmar efter den senaste..)

Istället för att lära av läxan
lägga upp korten på bordet
och vara ÖVERTYDLIG
så valde han förstås
den enklaste vägen
den kortsiktliga
han åkte iväg
i skydd av mörkret
och smusslade undan sina sanningar (?)
utan min vetskap

Initialt funderade jag trött
på vad sjutton han hade att dölja den här gången?!

Ingen aning..
Inte en blekaste faktiskt..



..men vet du..




..jag skiter högaktningsfullt i vilket..











(telefonsamtal med medbrottsling)


Kommentarer
Postat av: mia

Nya steg, nya vägar, lärdomar...



Nu är det uppåt och framåt som gäller.

Det kommer säkert att finnas tunga dagar... men då finns jag här... när du vill!! bara ett telefonsamtal bort.



Stoooolt över dig darlig.

2011-01-14 @ 13:40:49
Postat av: Diddi

Jag instämmer med föregående talar och säger samma sak - finns här på DINA villkor oavsett vilka känslor du bär på. Vill du skratta gör vi det. Vill du gråta har du min axel. Vill du prata och prata, så lyssnar jag. Vill du inte prata, så får du bara vara. Vill du vara arg, så kan vi boxas ;0)...ja, det DU behöver.



Finns här <3

KRAMAR

2011-01-14 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0