Om saknad...









s a k n a d



jag får inte
jag vet

jag borde inte
jag vet

men jag saknar så ofantligt
hans varma kropp
hans andedräkt
hans närvaro
hans händer
honom


jag får inte sakna
jag vet

jag kan inget förändra
jag vet

jag måste glömma honom, gå vidare
jag vet

för han älskar ju inte mig
jag vet

släppa taget
ja, jag vet, för i helvete, jag fattar väl det!!!
Jag är inte dum i huvudet!!


* och tårarna rinner igen, tar de aldrig slut?*



men vem ska jag ljuga för?



s a k n a r   h o n o m   s å   o e r h ö r t








Kommentarer
Postat av: mia

Hjärtat...

känner igen och känner med dig...

Som du redan vet så har ju inte dina känslor något med "jag borde " att göra. "jag borde inte sakna...". det är självklart att det känns, gör onte, river itu. Efter så lång tid tillsammans så är det konstigt om det inte skulle göra det.



Love U!!!!!!!

2011-04-11 @ 09:17:04
URL: http://livetsbadaansikten.blogg.se/
Postat av: P

2011-04-11 @ 12:34:58
Postat av: Mikaela

Jag tror att ju mer man kämpar emot vad man känner ju hårdare biter sig känslorna fast.



Stor kram!!!!

2011-04-11 @ 21:06:41
Postat av: Åsa

Du är värd sååå mycket bättre och det vet du egentligen innerst inne. Gör en lista över + och - och skriv upp det som hänt det senaste året/åren. Sannolikheten att - listan blir betydligt längre känns väldigt stor! Ibland är det enklare när man får det svart på vitt liksom.

Kämpa på fina du - han är inte värd dig <3

2011-04-13 @ 09:21:06
Postat av: C

<3 styrka till dig vännen <3 Det är din väg och dina val kom ihåg det! Inget är "fel" om det känns rätt...nu vandrar du en väg jag inte vandrat på, men jag känner med dig ändå <3

2011-04-17 @ 18:32:37
Postat av: Annika

Jättevackert skrivet!

2011-04-20 @ 21:54:03
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Manutan

Jag saknar dina ord...

Jag saknar ord...

...som kan lindra

hela

bära dig

2011-05-14 @ 22:11:23
Postat av: Anonym

jag började verkligen gråta när jag läste det här och hade ingen som helst aning om vad du har gått igenom. STOR KRAM till dig, starka, vackra kvinna!

2011-05-31 @ 16:17:07
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: Charlie

...kikar in alltsom oftast men du har varit tyst länge... jag hoppas du mår bra, eller iaf bättre! Kram

2011-06-21 @ 13:43:14
Postat av: A

Grymt fin och sann...DEt är inte så lätt att glömma och gå vidare som alla tror....hjärtat och hjärnan pratar inte samma språk...

2011-07-19 @ 09:30:33
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: A

Fina ord, sanna ord, ord som känns.

2011-08-15 @ 01:49:25
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: Robban

Shiiit detta är djup saker. Min tjej lämnade mig efter 15 år för två månader sen sen. Och jag verkligen känner och förstår allt du skriver. Det är som taget ur min egen kropp

2011-09-23 @ 18:41:52
Postat av: Maria

Hej, hittade din blogg precis nu och ser att du inte skrivit på länge. Vet inte om du är aktiv här men jag går igenom något liknande och ville egentligen bara säga att jag förstår alla dina känslor och alla dina ord. Letade efter en mailadress för jag ville skriva till dig personligen, men förstår också varför du valt att inte lägga ut den. Du får gärna maila mig om du vill, jag har ingen i mitt liv som har erfarenhet av detta så för mig vore det betydelsefullt att få ha en dialog med någon som förstår. Jag är på botten av mitt liv och ingen förstår hur det är. Kram

2011-09-27 @ 08:18:41
Postat av: Eyla

Saknar dig och tänker på dig. Hoppas att du har det bra.......



Kram

2011-10-04 @ 09:03:30
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Bloom

Jag tittar in lite då och då för att se hur du har det, men ser att det är länge sedan du skrev. Hoppas du har det bra.



Kram

2011-10-12 @ 21:24:48
URL: http://livetskrig.blogg.se/
Postat av: Leia svarar Robban

Tack för din kommentar Robban.

Vi är många som upplever.

Hoppas att du mår bättre nu?



Kram med styrka!

2011-11-22 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0