Taste it!







Så verkar Roboten plötsligt ha fått kontakt med sitt innersta!?

Hans väl 
förtryckta
 förseglade 
och
förbjudna 
känslorum
gläntar plötsligt skrämmande
på de tunga portarna
och Roboten tvingas långsamt att börja känna
han har nog börjat inse
att jag menar allvar
att jag inte accepterar hans förvridna spelpjäser längre

Plötsligt
ser jag
hör
och känner

Spillrorna av en avstängd människa
letar sig oväntat fram
bakom skölden
som alltid skyddat hans inre hemliga känsloliv

Plötsligt, hans smärta!

Och jag kan inte hjälpa
att jag känner
att det är välförtjänt
hjärtlöst välförtjänt

det är hans tur
att vrida sig i maktlöshetens sömnlösa lakan
hans tur
att gråta okontrollerat
att brottas omkull
av alltför hårda klumpar i magen


Så varsågod!
Välkommen till min verklighet Mr Stoneface
Så här har jag nämligen känt
i princip dagligen
de sista 2,5 åren


Taste it!






Kommentarer
Postat av: A

Största och varmaste kramen till finaste, finaste DU! Du klarar allt, vännen!

2010-10-06 @ 18:47:10
Postat av: m

du klarar det här gumman.

du vet var jagfinns alltid!

varm kram

2010-10-07 @ 13:23:25
URL: http://livetsbadaansikten.blogg.se/
Postat av: X

Det är så dags att lida nu...

Massamsassamassa kramar till dej!!!

2010-10-07 @ 21:11:24
Postat av: En vilsen själ

Hej, klockan är mycket å jag är trött.. Kan ändå inte slita mig från din blogg. Känner igen så mycket av det här. Fast... Jag spelar nog både god och ond i min historia. Jag är lost! Blev så fångad av din blogg. Det är riktigt känslor i denna, du förmedlar dom så väl. Lämna din karl.. Som du skrev någonstanns.. DU spelar huvudrollen i DITT liv. Blir du lyckligare av att gå och må så här? Gräset är nog grönare på andra sidan i ditt fall.

Sen passar det ju att visa sig lite nu, när han kanske inser att du menar allvar. Han inser, vad han gör fel. Men han vet inte hur eller om han vill reparera detta. Så då visar han lite känslor men inte för mycket.. Bara tillräckligt för att du ska stanna kvar tills han vet hur hans historia ska forstätta. Vilket liv han vill leva.

Jag ska inte lägga mig i, bara som jag sa FASTNADE här av en slump. Och kommer att sätta mig en dag när jag har tid och läsa hela din blogg. Fortsätt kämpa, du är stark, du är bra! Du kan!



//Ännu en vilsen själ.

2010-10-14 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0