No mercy











Torsdag kväll
Han säger att han förmodligen flyttar, att det lutar åt det hållet
Han bekänner att han arbetar aktivt på att lämna oss
Allt han säger förbereder mig på att han är på väg bort
Han söker febrilt och uppenbart efter varje ledig lägenhet
och han jobbar medvetet mot målet; att bli singel och fri



Fredag kväll
Han säger att han förmodligen stannar, att det lutar åt det
Han bekänner att han sedan några timmar arbetar mer aktivt för att stanna hos oss
Allt han säger förbereder mig på att han plötsligt kanske vill stanna iallafall?
Han säger att han vill följa sina känslor
och jobba mot målet; att stanna kvar, hos oss





och själv känner jag bara
en obehaglig lust att kräkas
när jag kastas så brutalt
mellan ytterligheterna
från en timme
till en annan





no mercy





Kommentarer
Postat av: m

Gumsan. Önskar jag kunde finns där och ta bort allt ont.

Du förtjänar allt gott.

2010-11-26 @ 20:24:44
URL: http://livetsbadaansikten.blogg.se/
Postat av: X

Läser dina senaste inlägg...



Du är värd så mycket mer!

Du är vacker, stark, fin, go´, underbar, varm, gullig, snäll, sexig, klok, fantastisk, söt... ja, superlativen tar aldrig slut!

Vet att det inte är så enkelt, men lämna honom! Han är inte värd dig!



Massamassamassa kramar!!



<3 <3 <3

2010-11-26 @ 23:22:43
Postat av: Tinto

Förstår din smärta, och önskar det fanns något att säga för att lindra den. Det enda jag kan råda dig till är att försöka bryta dig ur ditt beroende, beroendet av honom. Att ta makten över dina egna val och känslor. Känn på dig själv. Känn efter.



Vad vill du själv? Stanna? Eller gå? Stanna ett tag till? Eller försvinna iväg ett tag?



Visst, du kan inte tvinga någon annan att stanna. Men du kan vara ärlig mot dig själv om vad du vill. Och om du vill stanna för att du känner att det är rätt för dig så är det inte fel att försöka. Men stanna inte för att han vill det. Ta makten över dina egna känslor.



Värme, omtanke och en stor portion extra energi.

Kramar

din cybervän Tinto

2010-11-28 @ 12:59:08
URL: http://tintomaran.blogspot.com
Postat av: Anton

Hej!



Hittade hit efter att googlat runt lite, efter att min frus otrohet upprepat sig, och inser att vi råkat på varandra förut.



Är just nu omgiven av alla barnen, men när tillfälle ges kommer jag nog tillbaka och läser lite mer. Vet inte varför det känns bra att göra det när man mår dåligt, men så är det för mig i alla fall.

2010-11-28 @ 13:33:24
URL: http://bedragen.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Jag läser. Tänker på dig men vet inte vad jag ska säga. Känns som att inga ord är tillräckliga.



Tänkte på dig när jag hittade denna.

http://www.karaoke-lyrics.net/lyrics/julia-sheer/you-will-never-be-162826



Sänder dig en STOR kram!

2010-11-29 @ 15:51:10
Postat av: A

Fina, fina du!♥ Jag tänker inte råda dej till det ena eller andra. Jag vill bara veta att jag tänker på dej och jag önskar att du tänkte på DEJ också. Lättare sagt än gjort, jag vet.



KRAMAR ♥

2010-11-29 @ 20:06:57
Postat av: A

Grymt vackert och bra skrivet...jag känner allt du känner, jag läse varje rad.

Jag vet hur ont det gör ....

Fortsätt skriva, de hjälper mot värken i hjärtat...

Kram

2010-12-15 @ 12:20:36
URL: http://mlomt.blogg.se/
Postat av: t

du skriver så vackert. sätter ord på det jag känner. gråter. önskar dig all lycka i framtiden. hur den än ser ut.

2010-12-28 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0