Frustration!







frustration.se


Är jag både blind och döv
och dum i huvudet?!

Vad håller jag på med
och varför?!

Har jag inget värde?
Vilket pris har min kärlek?
Hur mycket är jag beredd att uppoffra?

Är han värd det?
Förtjänar han det?
Förtjänar han fler chanser?
Vill han ens leva med mig?!

Älskar han mig?
Överhuvudtaget?

Eller är han kanske alltför rädd för sig själv
för att våga släppa taget om mig?

Ja, jag är nog både blind och döv
och förmodligen jävligt dum i huvudet



!








Kommentarer
Postat av: mia

Gumsan... du är allt annat än dum... och det vet du också!

Du vet vad jag tycker... du förtjänar bättre... mycket bättre... på alla sätt.



samtidigt förstår jag dig... ditt val hittills... har gjort samma.



finns här

alltid

2010-11-23 @ 20:48:40
URL: http://livetsbadaansikten.blogg.se/
Postat av: Tinto

Ps....Var snäll mot dig själv. Mjuka tankar är en mycket bättre medicin mot överdjävlig smärta de där andra <3

2010-11-28 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0