Om bekräftelse..






Du vet
jag orkar inte längre känna
hur känslorna skriker inuti

Du vet
jag orkar inte kämpa
(när jag tvingas göra det ensam)

Du vet..

jag ser ju inte
det du påstår
att du ser

jag känner inte
det du påstår
att du känner

jag hör inte
det du påstår
att du hör

jag märker ingen skillnad..!?!

jag känner mig bara ensam

jag saknar varma blickar
som klär av
som säger mig allt
utan att ens tala

jag saknar mjuka läppar
som stilla möter mig
försiktigt
och med innerlig känsla

jag saknar varma trevande händer
som letar
finner
och njuter
av sommarvarm
solbränd hud

Jag viskar tyst för mig själv:
Jag tror inte ens att du älskar mig längre...



 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej vännen!

Länge sedan jag skrev något nu.

Om det verkligen är så som du skriver i det här inlägget så hoppas jag verkligen att du förstår att du förtjänar bättre.



Man glömmer så lätt hur det ska...bör vara och finner sig i något sämre för att man vill att det ska fungera. Du förtjänar att ha någon som lyfter dig och GER dig energi. Någon som får dig att känna dig utvald och som den vackraste tjejen på jorden. Du ska inte NÖJA dig. Du har försökt... det är hans om väljer att vara feg och stanna fast att det verkligen verkar som att han inte vill.

Om du verkligen tror att han inte älskar dig så lämna honom. Hitta någon som gör det...



STOOOOR varm kram, Mikaela

2010-07-11 @ 12:36:59
Postat av: naussika

kramar om...

2010-07-13 @ 07:22:21
URL: http://naussika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0