Om att bli bedragen..



Jag är inte ensam
om att famla i mörkret
och leta efter raderade budskap
det vet jag nu

Ni läsare
ni skriver så fina kommentarer till mig
saker som får mig att känna
gemenskap
med er
och respekt
för er
fast vi egentligen är
totala främlingar
för varandra

Vi sitter ju i samma båt
eller på samma ryckiga skakiga tåg
men är vi på väg mot samma slutdestination?

Svaren hittar vi bara i oss själva
de finns där, djupt inuti
om vi bara orkar se dem
orkar höra
vågar lyssna
och tro

TACK snälla ni för alla fina kommentarer ♥






Kommentarer
Postat av: faith

Hittade precis till din blogg och har länkat till dig från min. Vi är fler med liknande erfarenheter och det känns mindre ensamt då. Och att skriva om sina känslor kan vara en befrielse och ge lite tröst.

2010-07-29 @ 10:58:27
URL: http://minspegel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0