ynkligt liten..







Känslokall
(nu är han plötsligt totalt känslokall igen)
a v s t ä n g d

- hej då
- jag har inga känslor
- jag bryr mig inte
- tack för de här tio åren
- vi kanske ses på stan nån dag..

*nonchalant axelryckning a´la obstinat tonåring*



ROBOTEN är tillbaka
No mercy!

(Hälsa artigt på Mr Stoneface gott folk)

Stenhård
Macho
Iskall
Tuff



(fast egentligen,
om du frågar mig
 innerst inne; så ynkligt liten)





Han påminner om ett oförstående och förvånat litet barn
som just varit in på Buttericks och köpt en häftig svindyr maskeradkostym
fem storlekar för stor och bara så fel fel fel








Kommentarer
Postat av: Åsa

Den roboten kallas Diffe, "different personality" på missbruksspråk. Den känner vi igen...

2011-01-28 @ 07:52:25
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0