Om saknad..






Jag kan inte hjälpa
att tårarna rinner
(igen)
och att saknaden gräver alltför djupa hål
i en befläckad själ..

För vem kan förstå mig
om jag berättar
hur det svider som av eld
inuti
när jag ser nyfödda små barn
och deras stolta mödrar
som älskar och beskyddar

Om bara några veckor
skulle jag ju haft ett eget litet knytte
i min famn
och blotta vetskapen
bränner sönder stora delar
av mitt stilla förnuft

 
Det känns.
Det märks.

Och kroppen skriker.
(fortfarande)
Så mycket saknad.
Så mycket nedtystad saknad.

Det värker inuti..
Jag vill ha tillbaka mitt barn.
Jag vill dra tillbaka tiden,
göra allt ogjort.

Jag önskar att jag kunde flyga upp till himlen
och
hämta ner dig till jorden igen
till min famn
där du hör hemma
älskade
saknade
lilla Liten..





Kommentarer
Postat av: mia

Älskade vän.

Tänker på dig <3

2010-05-08 @ 06:37:56
Postat av: A

kramar om

2010-05-08 @ 21:20:06
Postat av: Anonym

I love you ♥

2010-05-10 @ 17:52:44
Postat av: Milla

Vet hur du känner..., allt för väl...

Styrka skickar jag till dig.

2010-07-19 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0