Tack!!


Tack för att NI lyssnar
när jag behöver prata
när det blir för fullt
inuti



Det betyder så otroligt mycket för mig


Eftersom graviditeten inte var officiell ännu
så var det ju ingen som visste
ingen nära
ingen som gladdes
ingen som frågade något
ingen som delade mina tankar

Så när lilla älskade Liten dog
så hade jag plötsligt ingen att prata med
för ingen visste ju
och jag orkade inte ta om allt
från början

Då blev NI mina terapeuter
mina kloka psykologer
mina hörande öron och mina klara ögon,
mina nyktra ventiler till den vanliga omvärlden

Och för det vill jag tacka er

Det betyder så MYCKET för mig
att ni lyssnar
att ni finns där
fysiskt frånvarande fast så närvarande

Utan er hjälp hade jag stått kvar på ruta ett..





♥♥♥








Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3 SJÄLVKLART så lyssnar jag!

2010-01-02 @ 19:22:21
Postat av: Eyla

Det är DU som skall ha tack.



För att DU finns och lyssnar på mig och MITT ältande. Det betyder så oerhört mycket.



Kram

2010-01-03 @ 11:12:28
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Anneli

Önskar ju bara att det fanns något mer än att lyssna jag kunde göra - men orden sviker mig och försvinner. Så jag lyssnar, bara...

2010-01-03 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0