Gone








Trying hard
to fill the emptiness
The piece is gone
left the puzzle undone





 

Kommentarer
Postat av: Mia

All kärlek till dig hjärtat!

Kram

2010-01-31 @ 21:22:07
Postat av: Anonym

... and you are beautiful in every single way ♥

2010-02-01 @ 14:49:48
Postat av: Eyla

Pusslet kommer för alltid att sakna en bit. Trist att konstatera men sant. Man får försöka klara sig ändå.



Tänker på dig! Hoppas att du har det bra var du än är.......



Kramar Eyla

2010-02-03 @ 10:56:22
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Linda

Varför förlåter man, varför väljer man att gå vidare? Allt skulle varit lättare utan barnen.

Då skulle jag bara ha gått. Inbillar jag mig.



Hur får jag honom att vilja ha mig? När ska han sluta fantisera om henne? Varför ber han mig om tid, när han inte ger mig samma repit?



Att förslora ett ofött barn. För oss kom det innan allt det andra. Läkaren som skulle utföra ingreppet satt mitt emot mig. Han sa något om svåra beslut. Jag sa att beslutet var lätt. Jag tror han tyckte jag var hemsk. Jag tror han dömde mig. Jag ville inte prata med honom. Jag ville inte rämna.



Han säger att han älskar mig, men inte vet hur vi ska kunna börja om. Han säger att han vill hitta tillbaks till passionen vi hade då.

Vi kan inte bli nykära. Vi kan inte börja om från noll. Vi har en historia och en kärlek som överlevt, trots allt.



Varför väljer man att gå vidare trots allt. Jag skulle vilja tveklöst svar "för kärlekens skull", men det känns mer komplicerat än så.



Denna fasad är svår att komma ifrån. Jag är ju en lyckad människa, eller hur?

2010-02-05 @ 21:51:47
Postat av: manutan

Kom tillbaka

maila mig

2010-02-07 @ 20:52:44
Postat av: Leia svarar manutan..

Har mailat..

2010-02-10 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0