Stormar inuti..







Jag blir så jäkla ARG på dig ibland..
så FÖRBANNAD
så BESVIKEN
LEDSEN
och SÅRAD

Vissa dagar tror jag nästan att jag hatar..?
(Inte dig men det du gjort..)

Du har skadat mig
så djupt
Inte bara en gång
Inte två gånger
utan alltför många gånger

Alltid utan ord
ljudlöst
kommunikationsfritt
med kraftig silvertejp
över de strängt förseglade läpparna


Du inser dina misstag
absolut
men lär du av dem?!
 
Jag
har alltför svårt
tyvärr
att se något värde
i din personliga utveckling
när den sker
till bekostnad
av stora smutsiga fotavtryck
i min själ?






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förhållanden är aldrig lätta.

Fasiken jag vill skriva något klokt men allt jag kan tänka på är att man ska lyfta varandra i ett förhållande. En person får inte ta ner den andra så mycket. Du förtjänar så mycket mycket mer och bättre.



KRAM

2010-01-29 @ 21:38:36
Postat av: Annika

Så vackert skrivet!

2010-02-06 @ 20:52:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0