?












Är det hat
det jag känner just nu..???















Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja, gränsen mellan kärlek och hat är hårfin.



För din egen skull, sök hjälp. Via mvc, vårdcentral, familjerådgivning. Jag tror du behöver någon utomstående som kan hjälpa och stötta dig i det DU behöver.

Det är DU som är viktigast nu. DU, dina barn och bebisen i din mage.

Jag känner mig så hård som skriver så Leia men du är värd bättre. Dina barn är värda bättre.

Varför ska du stanna i någonting som inte gör dig lycklig.

Varför?

Och du, du kommer fixa det här också. Även om det känns in i helvete omöjligt just nu. Vet du varför? Du är en överlevare. Och du är kvinna. Det här är vad vi gör. Vi överlever och kommer tillbaka. Stärkta.

Det är bara du som kan avgöra vad du och dina barnbehöver för att vara lyckliga.

Men ni förtjänar bättre. Både du och dina barn.

Kram

2009-11-18 @ 16:37:05
Postat av: Alaska

Kanske hat är det du behöver känna nu,kanske hatet ger dig styrka, kanske hatet ger dig svaren och gör dig beslutsam.

Man får hata, inte alltid, inte länge men ibland måste man få sätta ner foten.



kram. Vi är några här som känner med dig!

2009-11-19 @ 11:14:09
Postat av: Eyla

Jag instämmer med Kristinas ord.



Du är värd något bättre.Du kommer klara detta. Om det så är de sista krafterna du har så plocka fram dem nu och för Dig själv framåt. Dig och Dina barn.



"Du är den viktigaste personen i Ditt liv" glöm inte det.



Kramar........

2009-11-19 @ 16:42:24
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Eyla

Du har ett litet svar i mitt lilla rum...........



Kram

2009-11-19 @ 23:16:59
URL: http://ettlitetrum.blogg.se/
Postat av: Maja Gräddnos

Från en som har varit i samma sits som du...

Det handlar nog inte om ifall du är värd någonting bättre eller om du klarar av detta själv. För det är du och det gör du.



Det handlar om vad man vill göra.



Vill du gå så finns det tungt vägande skäl att gå. Vill du stanna så finns det tungt vägande skäl att stanna. Bara du kan veta vilken vågskål som är tyngst.



Jag valde att stanna. Oavsett de råd jag fick som sa att jag var värd bättre och solklart skulle klara mig själv så valde jag att stanna. I min vågskål låg halva tiden med barnen. Att inte behöva dela dem, inte behöva skicka dem mellan två skiljda föräldrar vägde så tungt att jag stannade.



För mig var det värt det. Det har inte varit lätt, men alternativet hade varit ännu mycket värre. Jag har inte ångrat en minut att jag stannade. Inte heller att jag behöll barnet. Det går att komma igenom situationen. Det är inte lätt, men alternativet är inte heller lätt. I vårt förhållande fanns det, bakom alla svek, kärlek kvar. Om du vill läsa min gamla blogg så maila mig så fixar jag en användare till dig. Jag blev tungen att stänga den när det visade sig att skatan som min man hade tuttinuttat med läste den och kommenterade...



Stor kram till dig.

Och du, detta är helvetestungt, men det finns ett slut på det också. En vacker dag är du igenom.

Maja

2009-11-20 @ 08:20:40
URL: http://majagraddnos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0