Jag tror ...














Jag tror att fan flög i mig
en solig dag i maj
när en okänd kvinna plötsligt kallade min man för "älskling"
och jag själv degraderades
till osynlig
oviktig
ointressant
nonchalerad
utskrattad
och
hånad.



Jag tror att fan flög i mig
den där dagen då hon släppte bomben
när hon mailade mig
när jag fick svart på vitt
Då min vardag plötsligt
pausades
och allt stod stilla
Trädens kronor slutade vajja för vinden
Molnen på himlen blev som förstenade
Människor runt omkring mig pratade
men jag hörde inte vad de sa?
Tevens tablåer flimrade framför mina ögon
men jag såg aldrig vad det stod?

Jag befann mig i en bubbla
av rädsla
av hat
av ilska
av svartsjuka
av bitterhet
av obesvarade frågor
av förbannad jävla äckel..




Och utanför bubblan stod han..

(Han som hade mördat
min självkänsla)










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj! Shit vad ARG du måste ha blivit? Vad gjorde du?

2009-06-16 @ 20:56:59
Postat av: Anonym

Jag bara ryser när jag läser. Hur du så väl beskriver och jag tar in alla dina känslor.



Gott att veta att du är stark och aldrig lät dem ta över.



Kramar.

2009-06-16 @ 22:11:01
Postat av: M

Han kan dra åt helvete, hon med.

2009-06-16 @ 22:33:10
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kvällen,

Har nu suttit och väntat på nya inlägg när jag upptäcker att - shit banan jag hade lagt länk till ett inlägg. Snopen blev jag när jag upptäckte att jag har sparat ett enda inlägg inte hela bloggen. hehe

Du skriver förbenat bra.

Kramis

2009-06-17 @ 01:09:37
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: farbror blå

Det är hårt, mycket hårt! Prova och se det så här. Han älskade inte dig! Vad ska du då ha honom till? Om han älskat dig skulle han inte bedragit dig. Det är omöjligt att bedra den man älskar. Omöjligt! Jag vet....Det trista är att han har lurat dig och det är möjligen det du ska vara arg åt. Och trösta dig med att kvinnan som han bedrog dig med kommer längre ner på skalan än du. Han älskar inte henne heller för om han gjort det så skulle han talat om det för dig, inte hon...

2009-06-17 @ 16:26:35
URL: http://radiobilspolisen.blogspot.com
Postat av: Kim P

Åh, herrejävlar...

Hur reagerar man på en sådan sak?

Vad gjorde du?

2009-06-17 @ 21:30:02
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Leia svarar Mikaela och Kim P

Vad gjorde jag?



Oj.

Jag blev förbytt.. minns med smärta

Fan flög i mig.. Förnuftet parade sig med ilskan på ett sätt som skrämde mig.



Jag använde min kvinnliga list för att få fram sanningen, och tro mig, jag lyckades..



Berättar mer i nästa inlägg..



kramar om



2009-06-17 @ 23:52:52
Postat av: liilife

ett mail. jasså. den där kvinnliga listen, den är tur man har!

vad är det för lösenordsruta som kommer upp när man entrar din sida? stor kram*

2009-06-22 @ 02:18:26
URL: http://liilife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0