Ett steg fram, två steg tillbaka..












Ett steg fram, två steg tillbaka..



Jag försöker lära mig att skilja på då och nu.
Jag försöker lära mig att  v ä l j a  vad jag faktiskt vill se.
Att v ä l j a  vad jag vill uppleva, känna, ta in och registrera..
Vad vill jag ta emot och vad vill jag rensa ur?


Jag försöker deleta och sudda ut alltför skarpa konturer,
och jag låter hellre blicken sväva över torget än att fästa den vid det som bränns..

För det finns dagar då min ryggrad är mycket stoltare än förr..
och det finns nätter då jag redan har gått..

Men just idag glittrar det inom mig..





(Djupt inuti..)










Kommentarer
Postat av: M

Härligt att det glittrar om dig.

2009-06-08 @ 13:14:39
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: MissLust n' Desire

Sug åt dig av glittret och kraften däri. Du behöver det, vännen.

Kram

2009-06-09 @ 08:45:49
URL: http://lustndesire.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Ta vara på glittret!!

2009-06-09 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0