Drömmar..









Inatt blev jag väckt av att han låg och kramade om mig hårt hårt hårt..
(Nästan krampaktigt och med lätt panik i fingrarna... )
Jag tittade yrvaket på klockan vid fönstret och insåg att det fortfarande var natt så jag försökte somna om, men då lyfte han huvudet och lade det suckande mot min varma bröstkorg. Med armarna hårt kopplade runt mig somnade han till sist om..

Jag kände direkt att "nåt var fel", så imorse när vi vaknade frågade jag honom vad som hade hänt..
Han såg på mig med besvärade ögon och svarade:



-Jag drömde att du inte ville ha mig längre..












Kommentarer
Postat av: M

Drömmar kan vara så verkliga.

2009-06-18 @ 16:33:43
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Känner igen den känslan...

2009-06-19 @ 02:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0