Rätt ur hjärtat











HAN har erkänt att han har hittat min blogg


Först blev jag så förbannad på honom

(för att han inte hade sagt något
för att han hade läst allt jag hade skrivit,
men framför allt för att han inte berättade
utan läste i avvaktande tystnad..)

Men så insåg jag
att jag står för vartenda ord som jag har skrivit.
Jag står för varenda tanke
varje fundering
varje mening..



Så jag fortsätter att skriva här.
Öppenhjärtigt.
Sårande.
Ärligt.
Rätt ur hjärtat
utan minsta lilla censur

Det är hans egen huvudvärk om han väljer att läsa..
Så resonerar jag.

Hans huvudvärk..













Kommentarer
Postat av: Kim P

Jag tror att det gör nästan lika ont i honom att läsa det du skriver som för dig att ha upplevt det.

2009-08-19 @ 09:39:44
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Leia svarar Kim P

Jag vet att det gör lika ont (om inte ondare) i honom när han läser..



Av samma anledning vet jag att han inte kommer vara den mest frekvente besökaren här inne..



Men åter..

Det här är mitt space och jag tänker inte lämna det för att skona någon annan.



Tack för att du finns

2009-08-19 @ 15:48:47
URL: http://djuptinuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0