Vattentätt?





Till en början var han nog väldigt försiktig med sin älskarinna..?
Nästan listig kan man tycka..!?

Hon hade fått smak på något som retade hennes kvinnliga lustar,
men han bromsade ändå till ibland när hans svidande samvete skrek för högt..


Hon bad honom att adda honom på Facebook.
Han bromsade.

Hon bad honom att komma hem till henne "och fika" nån dag.
Han bromsade.

Hon bad honom att "ge lite mera av sig själv".
Han bromsade.



" ...egentligen är det moraliskt fel det här... "
..skrev han smärtande insiktsfullt i ett av de svettiga mailen till älskarinnan, men lusten och nyfikenheten var långt mycket starkare än samvetskvalen, och andhämtningen mellan mailen blev allt tyngre med tiden..

Bara några få dagar senare matade han iskallt in älskarinnans lockande mobilnummer på sin repiga arbetsmobil modell extremt slittålig..  (...den som plötsligt varit så osynlig och tyst i hemmet...)

För säkerhets skull lade han till:

"Anders Larsmo, tekniker"


Han trodde att han var smart!
Han trodde att det var vattentätt och han log finurligt för sig själv..



..Och med tiden blev han allt djärvare och djärvare med sin lockande älskarinna..

Hon med det där långa blonda avundsvärda Hollywood-håret..





Kommentarer
Postat av: MissLust n' Desire

(Sv på din kommentar)

Haha. Ja, hoppsan, hoppsan. ;) ler tbx



Hittade dig via En älskarinnas bekännelser, om jag minns rätt. :)



2009-04-23 @ 09:13:51
URL: http://lustndesire.blogspot.com/
Postat av: GI-Malin

Hej Leia!

Tack för komplimangen! =) Jag tar tacksamt emot den! Har tänkt att man ska bli bättre på att ta emot sånt. Kul med en ny blogg! Ska läsa runt - är född nyfiken!

//Malin

2009-04-23 @ 12:49:25
URL: http://viktenochjag.blogspot.com
Postat av: Lady Angel

Hej! Svar på din kommentar: Njae, jag vet inte om vi lär så mycket av varandra: bedragna kvinnor vs. älskarinnor. Men man utbyter erfarenheter, det är ett som är säkert.

Jag är ju inte "riktig" älskarinna, M är min KK och han är inte gift. Han har varit gift men skilde sig långt innan jag träffade honom. Jag har varit "riktig" älskarinna dock, länge sedan nu och det gör jag inte om. Jag skyller det på att jag var ung och dum... Får dåligt samvete för mina ungdomssynder när jag läste din blogg nu. Så jo, vi lär nog av varandra här.

2009-04-23 @ 14:46:45
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Lena

Halloj,

Tack för din goa kommentar inne hos mig. Hoppas att det löser sig för dig. Inte lätt att bli sviken.

Kramis

2009-04-23 @ 17:13:30
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0