Det gör ont ibland...





Det gör ont ibland..

Det svider till.
Som små vassa rosentaggar mot fingertopparna..

Och vissa dagar kommer smärtan tillbaka, helt utan förvarning..
Den brottar omkull mig..
(Utan att jag förstår varför och hur..)


*jag viskar så tyst att jag knappt hör det själv*


H a n  h a r  v a r i t  o t r o g e n ..


(..det gör ont att ta orden i munnen..)


O
T
R
O
G
E
N




*viskar ordet för mig själv en gång till*


Bränner till inuti.
Svider som brännässlor mot sommarhud.


De träffades på arbetsplatsen..
VÅR gemensamma arbetsplats..

*svider igen*


Det började med att de hejjade på varandra..
(Klart som faan att de hejjade på varandra, det gör ju kollegor,
även fast företaget är stort och de anställda är alltför många..)

Blickar med ögonglitter och talande kroppsspråk.
Hormonsignaler alarmerade och ögonkasten förlängdes..

Visste de redan där?
Redan då?!
Vad som skulle hända?!

(...jag vet inte...)


Några dagar senare började de maila med varandra..
Jobbmailen förstås..
Först lite kamouflerat oskyldigt om de där ytliga och jobbrelaterade sakerna:

-Semester snart, ska bli underbart! Har du planerat nåt särskilt?


Han svarade.
Ögonblickssnabbt svarade han..


Fram och tillbaka for mailen..
Mellan mannen och kvinnan..
Han och henne.
Tio-femton mail om dagen växlade de med varandra och snart blev orden djärvare och tonen fuktigare..

Mvh byttes mot Kram
Kram byttes mot PoK
PoK byttes mot Smek och Kel

...och snart byttes hans respekt gentemot mig mot en växande sexuell attraktion och lust som han hade alltför svårt att motstå...



Jag fattade inte!
Jag anade inte att det var så illa..?
Jag kände bara att hans kyssar smakade beskt i min mun och att hans bleka blick var lika tom som den fula godisskålen från Kosta Boda som stod på vardagsrumsbordet..



Nej, jag anade faktiskt inte...






Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!

vad roligt att du hittade till min blogg av en ren slump =) Och att vi dessutom verkar ha många gemensamma intressen. Ser att du nydligen startat din blogg, men det kommer att bli rolgit att komma tillbaka och se och läsa om dej och din vardag, där jag oxå kanske kan känna igen mej! =)

Så jag kommer med all säkerhet säkerligen att komma tillbaka jag med!



Ha det så bra!

2009-04-19 @ 15:38:30
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken tokfin text, jättebra skrivet. Men vilken tokdålig situation. :S

2009-04-19 @ 18:48:53
URL: http://danielwerner.se/blogg/
Postat av: Emelie

Vad fint du skriver!!!!!!

Verkligen...

Kram kram!

2009-04-20 @ 09:46:34
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag håller med ovanstående talare. Du skriver verkligen fint. Naket och öppet.

Vet inte om detta hänt dig men det känns nästan som det.



Jag försöker tänka eller jag har tänkt de gånger förhållanden tagit slut att då var det inte menat. Och menat menar jag med att man ville helt enkelt inte åt samma håll. Och vill man inte det...ja vad är det då att bygga ett liv på?



2009-04-23 @ 19:43:52
URL: http://Http://mikaaaelaa.blogg.se
Postat av: Maja

säger hej och är tråkig och håller med alla andra. Hoppas du håller denhär bloggen uppe!

2009-04-25 @ 02:17:39
URL: http://savic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0